hemma ikväll!

hejsan, mår inte prima idag så jag stannar hemma ikväll. ska ut på en lååång promenad själv också för att vara ensam! känns som att man bara gör saker hela tiden. måste tänka själv. det blir ingen utgång som jag vet just nu. har inte lusten. finns vissa saker som måste fixas. saker som inte bara går att dölja. som man önskade. saker som bara kan vara vackra hela tiden. inte så att man ska må dåligt. aja blir ensam promenad snart! känns som att det behövs just nu. händer för mycket utan alltihop. önskade att man bara kunde flyga på moln och allt skulle gå bra. allt skulle flyta, det skulle vara lätt. tyvärr är det inte alls så. menmen det är nått som är bestämt och måste ske kanske? aja se fall om jag får tag  på en person bara. måste snacka lite med denna människa menmen vi hörs kanske senare! ville bara skriva av mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback