idag är idag i morgon är en helt annan dag!

hejsan, hoppas att ni mår bra. själv mår jag helt ok! mådde fett dåligt i morse men jag gick till skolan och sedan vart det helt ok asså. jag var iallafall sjukt trött i skolan och jag kan lova att jag har aldrig varit såhär trött! men pappa säger att det kan bli så på hösten för en men nja vet inte riktigt på det asså... :P men iallafall så gick vell provet helt ok!
efter skolan så drog jag in till gamla stan för att träffa bästisen! :D vi skulle åka hem men sedan så såg vivapiano så vi sa bara att: nej vi är nog lite hungriga så vi gick till hennes pappas jobb för att hämta pengar så att ja då fick man saft och kaka samtidigt, inte helt fel asså. tillbaka till vapiano så käkade vi varsin ceasar sallad och fy satan vad goda dem är asså!! älskar den salladen! men ja när vi var där så såg vi bloggaren Dessie och hennes pojken, inte så speciellt faktiskt :P hihi. men sedan hem för träning och nu e jag hemma och har precis fixat amerikanska pannkakor för att min broder fyller 18ÅR på lördag!! <3 så då ska vi ha som typ en "BRUNCH" :) men ja nu ska jag steka vidare så hörs vi senare då!
jag kommer att göra om designen osv till helgen!! :D
hej så länge då!
mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback