klart med skolan!

hej, nu är är jag äntligen klar eller ok det var inte alls jobbigt idag att plugga måste jag ju säga. pappa hjälpte mig lite men inte mycket :) hoppas att ni har haft en bra kväll? min kväll som är kvar så ska jag bara ta det lugnt, ta lite te och se på tv:n och om det inte finns nått bra så slår jag på en film. tror att jag sätter på ugly truth snart faktiskt :)
idag i skolan så har mina hörlurar spelats hela dagen, haha till och med på lektionen. men jag lär mig mera med musik i öronen och det är faktiskt jätte många av mina kompisar som säger att det stämmer för dem också så ja jag tror faktiskt att det funkar men det har bara varit lugnt musik i mina öron idag. har inte någon speciell musik smak. kan faktiskt lyssna på allt. :) nästan allt iallafall :P
- en dag som jag alltid kommer att minnas, en av de bästa dagarna i mitt liv- ♡♡♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback