kolla folket!

varje morgon när jag väntar på bussen så ser jag folk springa till tåget. kyssa sin man farväl. vinka hejdå till barnen. säga jag kommer hem till middagen. folk söger jag älskar dig till varandra. de skyndar sig till jobbet och skolan.
jag tycker att det är kul att titta på det varje morgon, har man musik i öronen så är det bäst! men sitter och väntar på bussen, vet att man inte har bråttom till skolan. man kommer att komma i tid. ser alla människor stressa. musik i öronen och bara iakta folket. det är en bra start på morgonen! testa själva. jag gillar det!
talking to the moon- bruno mars

I Will Follow You Into The Dark (Death Cab For Cutie cover by

Gavin Mikhail)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback