låååång sovmorgon!

hejsan, idag har jag en lång sovmorgon innan skolan! SKÖNT! :) men jag ska bara ha två till tre lektioner idag och sedan hemma och ta pollen men jag vet inte om jag ska rida henne eller om jag går. inte bestämt än. jag börjar i alla fall halv tolv idag. soft! tackade inte alls nej till denna sovmorgon. kanske den längsta för denna helgen. :) men nu så ska jag fixa mig och sedan dra till bussen då. känns lite onödigt att gå till skolan faktiskt men man måste.
nu ska jag berätta lite om igår som vi hade det så sjukt trevligt! :) sjukt kul också. drog in till t-centralen och mötte upp lotta. tåget till skanstull (?) och sedan så går man därifrån. kom till en boule hall. sådan känsla med trång gemenskap och allmänt kul. delade upp oss i lag och sedan så körde vi turnering och så klart så hade jag det bästa laget så vi kom till final och vann hela finalen! tur kan man ju säga för att jag är världens vinnar skalle! hehe. sedan prisutdelning, vann en kväll där med mat och bira och allt. men pappa får biran. inte min grej. maten var sjukt god och jag som är rätt så kräsen så var den perfekt för mig! sedan var det pingis turnering och sedan så skulle lotta hem och hon ville ha med mig hem för att jag var ju minst och så. ville stanna kvar men pappa sa att man ska tydligen gå när det är som roligaste.. det är sådana saker, gremenskapen och det roliga som gör att man vill jonna kvar :D !! TACK MAGASINET. ROGER, ROBBAN OCH ANDREAS FÖR DEN UNDERBARA KVÄLLEN!! SJUKT KUL HADE JAG!! :) ÄR NOG INTE ENSAM OM DET!! :D
FOTO; JAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback