lyckligt lottade ett tag!

hejsan. sent bloggat menmen. bättre sent än aldrig. hoppas att allt är bra med er! själv har jag haft en bra dag!
böjade dagen med skola som vanligt och sedan hämtade mamma mig, drog till affären och sedan iväg och fixade lite och sedan så var vi där ett tag, väl hemma var det att skynda sig för att fixa sig för släktmiddagen! min farbror fyllde år! GRATTIS TILL HAN!! :) sedan så var det bara att hämta Elwis :P skön brud det asså! menmen jag fick testa min kurres mopedbil för att min är ju sönder och fy vad jag inte gillade den men samtidigt så gillade jag den, aja.
jag och elwis träffade några och bara tog det lugnt. tydligen så har dem börjat med att man får pannkakor med kyrkan på fredag fram till klockan tolv så vi var ett gäng eller ok jag och elwis med typ tio killar. haha satt och snackade ett bra dag! tills dem stängde faktiskt. sedan drog vi runt lite och sedan så skjutsade jag hem mig och elwis på en kompis moppe och sedan så snackade dem utanför itt hus ett tag och jag kickade på dem och hade det kul med dem. jag vet det låter knas (svårt att förklara) :P hihi
aja nu ska jag sova för att jag ska fira min broder om några timmar för att idag blir han hela 18ÅR
GRATTIS ÄLSKADE BROR!! ÄLSKAR DIG!! ♡♡♡♡♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback