MIDDAG/ DOKTOR

hejsan. idag var jag inte i skolan. var hos doktorn i morse och sedan så kom därifrån rätt sent och jag hade en tidig dag idag så ja. men hoppas att det är bra med er. just nu så tror doktorn att jag är allergisk mot mögel så ja vi får vell se vad dem säger i veckan men nu har jag fått en astma pryl som jag måste ta innan jag gör saker och innan jag ska anstränga mig. knas. gillar den inte men de sa att det viktigt och jag slipper hostan så varför inte liksom. skönt att inte vara i min skola idag i alla fall men nu så är det träning som står på schemat. har precis gjort middag till hela familj. ingen sa åt mig men det blev bulgur sallad med kyckling. hammagjord kyckling. duktiga jag liksom men nnu måste jag panta burkarna innan jag drar till träningen så måste fixa mig nu men vi hörs hejdå! ha det gött nu!! :D
BJUDER på den men länge sedan jag tog kort. ändring på det på lovet!! lovar att det ska bli ändring på det asså. saknar att ta kkort så nej nu är det ändring på detta! :D :D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback