nya bloggen!!

hejsan, sorry för sämst uppdatering men jag har inte haft tiden just nu. jag har ett arbete som ska vara inne inatt
kl 00.00 och så hade jag om prov igår osv.. skolan är härlig. kan inte klaga (NOT)
som ni kanske har märkt så håller min blogg på att ändras. underbara lillan fixar den åt mig :D guldstjärna till henne assså!! hon är grym på att fixa bloggar kan man ju säga lixom.
egentligen så ska jag vara hs julia nu. jag har varit där och ätit middag men skolan var viktig och jag var tvungen att skriva det sista på min inlämning och skolan kommer först men ska dit snart. väntar bara på att min pappa ska komma hem så att han kan rätta den och sedan skicka iväg den, UNDERBART!! men maten där var underbar! hehe vi tjockade oss med pizza. alltid gott men ibland för gott.. om man kan säga så. men nu så ska jag tillbaka men vi hörs mer i morgon och jag tar nog kanske med mig kameran till julia och då blir det bilder :D
hejdå!!
:D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback