provet.. helt ok!

hejsan. har haft en lugn dag idag. hade prov som man var nervös till och det gick helt ok idag på det! sedan så hade jag det kul i skolan med alla vänner där. efter skolan, drog till täby och mötte upp Elwis och Correborre! hade det trevligt och köpte lite kläder på hollister, hehe. kom hem med en yber skön tjocktröja och yber sköna mjukisbyxor :P haha. kanske kommer bild i morgon om jag har tid. sedan var det åka hem. åt på donken, haha. men hem med elwis och correborre men elwis hoppade av vid rydbo för att hon skulle till sin polle :P hämta mopedbilen och sedan hem till corre och käka lite till. sjukt god svamp paj där hemma!! åkte runt med bilen träffa några , snackade och nu hemma för att se på film och så är jag helt klar för sängen. ska bli tidigt idag för att jag är så sjukt trött och så måste jag vara pigg till personalfesten i morgon som jag ska på men mera om det i morgon! ha det så bra nu så hörs vi i morgon!! :D hejdå!!
FOTO: jag- sommar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback