tjenare där ute i världen!

hejsan allihopa, hoppas att ni mår bra. själv så är det helt ok med mig. sitter just nu hemma och Cornelia och chillar. har precis varit och fikat så nu känner man sig lagom uppsvullen i magen. hann inte äta så mycket idag till lunch så ja. senare så ska jag på personal fest!! :D kulkul. det är inne i stan så jag ska möta upp Lotta i stan ( hon jobbar på samma jobb som mig och är min kussins flickvän) världen är liten. men henne möter jag nog vid t-centralen. hon kommer nämligen från uppsala för att hon pluggar där och är hemma på helgerna. :) menmen det ska jag i alla fall på senare men nu så ska jag vara social med Cornelia så hörs vi när jag kommer hem :D hihi!
en VACKER bild på Cornelia den underbara bruden!! haha :)
tog den från hennes data så vet ej vem som tagit den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback