TJENARE DÄR UTE!

hejsan. kunde tyvärr inte blogga igår. hade saker som kom ivägen och sedan så hade jag äckliga bilder i huvudet för att jag fick se när en gubbe vart påkörd av en puss på sitt ben typ men det är en annan historia. ingen trevlig än.
jag var på clinic igår kväll, det var vell inte min grej att sitta stilla hela tiden men jag och nina drog till hästen hennes och var lite med den men vi tittade på nästan allt på clinicen faktiskt, jag har fått min sjukt jobbiga hosta tillbaka så jag kunde heller inte var där inne på clinicen så mycket för att då störde jag när dem pratade för att jag hostade så. min låter så sjukt högt så det vart jobbigt :( menmen vi ska iallafall göra nått åt min hosta denna vecka sa pappa :) hoppas att det fixas också bara.
sitter just nu och väntar på att lektionen ska börja. har håltimme så jag hade tur som tog med mig datan för att vad skulle jag göra nu lixom :) men snart så har jag fika med klassen och sedan matte, har alltid fika på onsdagar med klassen :) soft, jag vet! :P men ha det så bra!
FOTO: jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback