dagens!

hejsan mina sköningar!
haha, idag är det då skola. skulle lägga in vad jag hade på mig men det vart knas så ni får senare efter
skolan. idag har jag iallafall en ny tröja som jag fick idag/inatt av mamma och pappa
:D
jag fick andra saker också. kanske kan visa det senare men jag får se!
på bilden är det jag och saga, hehe våran humor asså..
jag har iallafall sminkat mig och e typ nästan helt klart, ska bara ta bort handduken från håret och så och sedan drar jag till da buss!  aja ni får ha en skön dag och ja när jag kmr hem så ska jag kanske träffa någon och efter det så ska jag fixa lite läxor och sedan är det att softa! :D
aja hejdå så hörs vi sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback