det var en gång..

Det var en gång en kille som var 16 år hans mamma hade bara ett öga och pojken skämdes väldigt mycket över att hon hade ett öga, en dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet alla stirrade på henne, pojken sprang till henne och skällde ut henne och sprang hem gråtandes, nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna hans mamma , han sprang åter igen hem. men han rymde hemifrån från sin mamma från sitt hus, tiden gick pojken blev äldre gifte sig skaffade barn, en dag kom mamman och hälsa på han öppnade dörren hans barn skrattade åt henne , han skrek vad vill du försöker du skrämma mina barn!?! -

Efter ett år kom grannarna och sa din mamma har dött, han brydde sig inte, en vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma

Förlåt min son det var inte menningen att skämma ut dig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga, som mamma kunda jag inte stå och kolla medans du förlorade ditt öga så jag gav dig mitt.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback