hade ingen tid..

hejsan, hade ingen tid att blogga i morse.. hade lite ont om tid. men mamma skjutsade mig till skolan idag för att hon skulle hämta hem min broder idag som kommer hem från sjukhuset, han har legat inlaggd :( men jaja.

igår så träffade jag pojken, han kom in till vaxholm med hans kompis och träffade mig and my friend. åh längtar till fredag. berättar mera då för er! men ja var i täby igår också så jag kom hem med lite prylar men inte så mycket för att jag sparar mina pengar. ok det var bara en halsduk som jag kom hem med. jag hade ingen och jag vill inte frysa i vinter :) men ja jag åt hos Correborre också. gott som bara den var det! :D träffade lite kompisar i täby också, trevligt! :P

ikväll så är det pluggning och träning som står på schemat! ska bli kul att träna ikväll men fortfarande slut i kroppen så ja jag får se hur det går men jag tar det som det kommer eller vad man brukar säga :) plugga ska jag också göra. ska plugga matte, har matte prov på torsdag ( tycker att jag kan det rätt bra faktiskt men pluggar lite till)  sedan så ska jag skriva svar till 14 frågor men det går snabbt för att det är samhällskunskap och det är ju roligt iallafall med rätt lärare som vi har i det fallet men nej nu måste jag gå hejdå!! :D

hörs när jag kmr hem!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback