idag då!

hejsan, idag så vaknade( haha som alla andra ) men sedan så
fick jag panik för att jag hade tappat bort mitt bankomatkort och körkort + mitt elevkort i skolan.. det var inte bra
så fick leta som en galning men samtidigt jag letade så fick jag städa hela min garderob och rum för att jag trodde att det kanske fanns där någonstans men nepp det fanns inte där heller, men fick
ringa några samtal och så hittade jag det i min pappas bil i mina ridbyxor, jag gömde säga att jag städade min bil också på grund av att jag letade så jag fick  ju mycket gjort iallafall :) efter så fixade jag mig och lämnade saker i stallet och snackade med det trevliga folket! mitt andra hem e ju typ där hah :D sedan var det hem för bio
och kompisar så så ja nu e jag hemma och har varit det  i typ en kvart :P aja vi hörs och detta var min dag! :D
FOTO: jag, håller inte till trxten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback