idag smäller det kanske!

håller tummarna att allt går som det ska! ni får reda på ikväll vad det var som vi ska göra idag! jag lovar!! åhh om jag ändå kunde berätta för er nu! men allt e ju inte klart än så då kunde jag inte berätta förrens det är helt klart! hihi..
ledig fron skolan idag! YES (a) men skönt att slippa gå upp kl sex idag när jag nu fick gå upp kl halv åtta! stor skillnad :P hahah. men jag ska byta om och sedan måste jag dra för att fixa allt så att vi kommer iväg i tid! :D
kameran kanske hänger med, vill inte bara gå runt och fota allt lixom.. :P ni förstår sedan!
'
en bild på mig och Funny innan sommarsläppet! :D där betar jag henne, haha orkade inte stå :P hehe aja men vi hörs!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback