ikväll då!

hejsan, skolan som vanligt idag dåra! jag glömde min data i skolan men då har jag en så otroligt snäll vän som tar med sig den hem från skolan och kommer hem med den till mig!! tack sötnos! (jag sa inte till henne att hon skulle komma med den) :)
när jag kom hem så tog jag det lugnt, fixade mig lite och så, prata ett tag med sagis! gullig brud hon e! :D men sedan så drog jag till arninge med broder och pappa. kökade på max och fixade saker till broderns hockey. åkte hem och hyrde film. han se halv för att sedan så ringer disa och säger att jag ska ut och gå med henne så då blev det så! hade sjukt ont i magen när jag gick.. jag hade ätit godis innan, ingen bra kombination där inte kan man ju säga.. :P hehe men sedan så ringde pojken så då var det bara att åka till han så var jag med han och hans vänner och pratade om himmel och jord :) haha men ja nu e jag hemma, ska upp tidigt i morgon för att fixa några ärenden så jag kunde inte vara ute mera och sedan skulle pojken och hans polare dra ut med the boat i morgon så han skulle dra han också! :) aja vi hörs kanske i morgon dåra!! :D <3 puss på er!
FOTO: jag, vet inte vrf jag tog den menmen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback