lyckad!

hejsan, idag har jag varit i skolan :) skolan var helt ok faktiskt... men efter skolan
så drog jag med saga till mörby och där har hennes mamma precis öppnat en affär så vi var där och sncakade och
tjockade oss haha. sedan drog vi till mörby och där träffade vi emma och hennes kompis sofia eller vad
det nu var hehe :P men cornelia kom sedan så drog vi vidare in till stan, hittade lite saker men inte så mycket.
killar kom sedan in så drog vi och åt och sedan köpte vi godis och hade det trevligt. bion var bra och jag VANN!!
haha när en ny film kommer ut så har dem ju tävlingar och då så hade jag turen idag och vann!! YEYH!
jag vann två fribiljetter till abdiction (?) åh jag som ville se den och allt. jag får ta med mig en så det e ju GRYMT!
under bion så hände det lite saker men allt e löst och det e glada puckar igen :D Skönt!
nej nu ska jag nog sova för att jag ska upp tidigt i morgon för att jag ska till frissan faktiskt. länge sedan hehe
inte bra asså. men det ska jag göra och sedan kommer pappa och hämtar mig och sedan åker vi och kommer
sedan hem :) KULKUL!! :P
denna låt lyssnar jag på när jag skrev detta inlägg :)
dessa tider börjar att komma nu.
FOTO: jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback