sjuk.. inte roligt!

FOTO: jag på bilden om ni ens ser.. från i vintras!
hejsan, fortfarande sjukt.. det är verkligen inte roligt, man bir stressad för att
det är så sjukt mycket som man missar i skolan.. men jag hoppas att jag kan lösa det sedan iallafall!
man kan vell säga att jag blir glad iallafall om jag får G eller e det E som e G nu för oss?
haha aja jag kan verkligen inte det där nu asså.
guud vad jag vill åka skidor men jag kommer inte att åka med min familj detta år eller ok nästa år för att jag
ska åka ner med brudarna till Göteborg och gå på göteborghorse show och ha det allmänt roligt! men lite
tråkigt att jag kanske inte kommer att få åka skidor men jag kanske skulle med andra familjen och åka skidor med dem istället :D aja får se vad som händer! men ha det så bra så länge, ska försöka att få tag på pappa
och se fall om han skulle vilja komma med mat till mig idag, har lite mera matlust idag :p
hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback