skola idag!

hejsan, sitter fortfarande hemma. jag börjar halv tolv idag :) lycko mig! men idag så tar jag BILEN till skolan! gud vad skönt!! men det ska bli kul iallafall. men jag slänger in en bild på vad jag har på mig idag så ja. men efter skolan kanske jag måste dra till stallet för att vi måste fixa inför i morgon, är ledig från skolan då på grund av detta!! :D hihi men ni får kanske reda p ådet i morgon men kan inte berätta en för att i morgon är bara en test omgång :D men vi hörs hejdå!
Vit-t-shirt: den har jag under: Ginatricot
Byxor: VILA
Kofta: odd molly.
smycken: cubus, eva, klocka från mamma o pappa och ett armband från dem :D
tar converse till hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback