skolan nu då!

FOTO: jag på mitt gamla pennskrin LEO :P hahah

 

hejsan, sitter just nu i skolan med saga. datan fick hänga med. vi diggar lite musik

nu innan skolan börjar, känns som en bra grej. när jag kommer hem så kommer jag att behöva plugga

samhällskunskap :( men vad gör man inte för att vara bra i skolan. när jag kommer hem från skolan så

ska jag plugga samhällskunskap :( tråkigt men det måste ju göras! allt för skolan lixom!

aja efter pluggningen så är det träning och sedan hem och plugga mera "/ yeyh!

aja vi hörs sedan efter skolan då!

idag blir det inte att träffa pojken för att jag hinner inte det idag :( skolan måste fixas.

har skitit i den nu så nu måste man ta tag! :( tråkigt men sant!

 

puss o kram

 

denna låt är den som spelas mest just nu!

jag gråter bara i regnet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback