skolan..

hejsan, sitter i skolan just nu. tog med mig datan för att vi har Wi-fi överallt i hela skolan så det är SOFT! fast jag fick reda på det igår hehe och jag har ändå gått här nu i mer än en vecka.. haha. aja idag har jag en kort dag! ska bli skönt! efter skolan så ska jag träffa O vid bussen och sedan ska vi hem men jag vet inte till vem?  sedan ska jag till pollen idag, hon ska skrittas ut på tror jag att det blir och sedan lite annat också så det blir rätt soft dag ändå!
jag är inte med på första lektionen idag för att jag är inte med på idrotten så jag sitter helt själv i skolan känns det som medans hela klassen har idrott "/ känner mig sjukt ensam här i den STORA skolan :( aja men vi hörs :P
denna snygga brud får stå för bilden idag! hon e sjukt bra på att sjunga och jag skojar inte! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback