skön kväll!

hejsan, berätta klart om kvällen igår lovade jag ju.. vi spelade spel men sedan så ringde två sköna brudar som ville att man skulle komma ut och träffa dem och vad gör man inte! men träffar dem två så skitarna fast det var två killar med dem också. trevligt att träffa dem asså! saknade mina små flickor verkligen! drog sedan in till waxholm för att hämta lite saker och sedan tillbaka och då träffar man brudarna på vägen hem!! :D YEEYH!! :D
dessa två är mina små flickor!! :D tack för att ni finns era gullungar!!
sedan hem till pojken och polarna och spela vidare och bara snacka och sedan drog jag hem sent på kvällen..
hade så sjukt otur jag satte kod på min mobil innan man kan öppna den och då håller killarna och försöker få upp den så ja bara aja skit samma det kmr inte att hända nåt men då får dem jävlarna till det och lyckas spärra min mobil i en TIMMA!! väntar en timma och då ska jag låsa upp men då kmr jag åt just en enda fel knapp och så spärras den i ytligare en TIMMA!!!! :( så jävla otur då asså men killarna hade ju kul, garvade som fan!
FOTO: taget av Cornelias blogg, japp hon heter också Cornelia!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback