sommar test

Bästa minnet: det hände saker som jag aldrig trodde skulle hända.. 
Bästa utgången: Bästa utgången... hm, det var en gång när jag mådde som bäst och hade dem bästa bredvid mig.
Bästa hemmafesten: Åh - hmm lite svårt kmr inte ihåg.. hehe
Bästa shoppingen: en väska som min mamma kom hem med.
Bästa resan: när jag åkte till magaluf i två veckor, andra veckan så kom bästis ner och sedan så några dagar senar kom ena kussinen med hans familj + flickvän ner så då drog vi ut och hade de ROLIGT!! 

Hur många gånger jag har badat?
många. 
Hur många dagar jag har jobbat? MÅNGA.
Hur många nya vänner har jag fått? Jag har fått några nya vänner

Jag har insett...
att jag är värd mycket bättre.
Sommaren har... gått upp och ner.. men samtidigt har den varit bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback