åker snart!

middag igår var super trevlig så hej tjockis nu liksom.. haha ne men
det var trevlig och det vart mycket prat och skratt! men när man skulle
hem så var man ju SJUKT mätt.. inte lagom mätt utan sjukt mätt
verkligen så det va jobbigt att gå hem men jag kom iaf hem!
nu har jag packat väskan, lagt fram flygbiljetterna tillsammans med
plånboken så snart ska jag bara klä på mig ytter kläderna och sedan bege
mig mot arlanda! för att jag ska till Borås över helgen! jag landar i Göteborg och
sedan så tar jag flygbuss till borås och där möter min kära pappa upp mig :)
vi ska vara där nere och titta på häst tävlingar och jag ska ha en trevlig pappa
helg så att mamma stannar hemma med brodern och så tar dem två hand om pollen
med jag och pappa är borta och så :) tackar dem för det! men jag kommer att
ta många bilder som jag kommer att visa er på söndag då vi kommer hem så ha det
gött så länge och så får vi iaf hoppas på att planet kan stanna när vi ska landa bara :)
ska jag vara ärlig så är man ju lite flygrädd.. plus att jag flyger själv men jag får ju vuxen poäng
för det tycker jag iaf! :) nu måste jag dra hejdå gullisar!! :)
sjukt bra cover!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback