Akuten igår!

otur i otur. efter min träning så gick jag runt i stallet för att jag väntade på skjuts för att ingen i stallet skulle åka hem eller så var det fullt. medans jag väntade så kom Nina och Johanna till stallet så jag hängde med dem. sedan kom allt och det hände fort! jag stod vid Ninas häst Chili och han hade huvudet lågt och på nått sätt hade jag mitt ansikte över honom och så hoppade han för något så jag vart nockad i ansiktet fast näsan fick ta den mesta dels smällen så Nina undrade hur det gick och då kom värken och blodet..(antecka att jag har aldrig blödigt näsblog innan i hela mitt liv) jag vart chockad för att jag hade aldrig blött näsblod tidigare så jag och Nina gick skrattandes till foderkammaren där Johanna var och jag vart yr och det började att bli svart för mina ögon och sedan så satt jag ner och sedan var jag på golvet med täcken om mig. Jag hade hamnat i chock och svimmat av så alla i stallet hade hjälp mig och det är verkligen jätte snällt av dem men nu i efterhand så var det lite pinsamt allt ihop..Nina ringde min pappa som inte kunde komma ut för att han var fast på ett ställe och mamma var på möte så min farbror och hans fru kom och hämtade mig så jag fick åka direkt till akuten. var med till och från i bilen enligt dem och väl framme så fick man en bår och allt! fick två sprutor, tre doktorer, tre sjuksköterskor och armband som visade vem jag var och så.. jag var ju med tanke inte med hela tiden så jag har bara blivit åter berättad av vad som hänt. så ja så var min tisdags kväll.. jag som skulle ha matte prov idag och allt! (gjorde inget att jag missade det ändå) hihi. jag lever i otur just u verkligen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback