bakat !

hejsanhoppsan!
har precis bakat klart min andra sats amerikanska muffins :) (inte diet här inte!haha)
aja nu väntar jag på mamma som ska komma hem någon gång.. vet inte när men
någon gång iaf! juste! jag har ingen mobil för tillfället!! har inte haft det sedan i morse så
jag har varit utan hela dagen :( man är verkligen naken utan mobil men jag får vell klara mig..
det som hände var att jag tappade den i skolan och då sprack hela skärmen på baksidan av min
iphone så allt glas trillade av :( klantigt jag vet! aja ni får ha en så bra kväll allesammans så hörs vi! :D
min mobil igår :(
haha min och ninas tolkning i söndags.. usch!
me and Pauie en tråkig vanlig dag i skolan.. :P
Bellis i lördags efter en jobbig träning borta
haha rolig bild på killarna i klassen! igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback