dagen då.

lååång sovmorgon och börja kl halv tolv på en fredag är en bra fredag!
bussen i morse var sen men det gjorde inget för mig att jag missade lite spanska, glad tjej.
så när man kom till skolan så hade man ju bara två lektioner så det var najjs :)
påvägen hem så träffade man folk man inte sett på länge så det var kul att träffa på dem igen.
pappa hämtade mig också halvvägs för att han hade vart på en jobb grej så jag fick skjuts ända
till dörren så jag slapp gå från bussen i det jobbiga vädret :) haha hej i-landsproblem..
hem titta på film och tjocka sig med en muffins och sedan kom vännen hit för att äta middag med
min lilla famlij :) aja nu ska jag vell vara lite social mot vännen min och se på the voice med hennes
som hon gillar men jag fattar det inte riktigt.. :P
bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback