fredagen, lördagen idag.

fredagen spenderades i skolan och sedan kom min kussin och hämtade mig och med sig hade han en liten present!
och det var min Iphone som han hade hämtat från expert :) glad tjej! jag hänge med min kussin till hans kompisar och sedan vidare och sedan äntligen hem :) när jag kom hem var det bara att byta om och dra till hästen. hästen gick sjukt bra. väl hemma sedan så såg jag på film och somnade vid soffan :) hehe hej trött tjej.
igår då lördag. då var det upp till min egna häst och sedan till den andra hästen och då hänge Elwis med och fotade och så sedan åkte vi hem när allt var klart. så det vart hem och duscha och sedan kom elwis till mig och sedan åkte vi ner på stan för att käka så det vart TIAN :) sjukt god mat och efterrätt hade de denna gång! sedan åkte vi hem och tittade på James Bond! :)
nu idag så ska jag på årsmöte i stallet och sedan blir det lunch och så där. efter lunchen så måste jag till stallet och hinna rida innan det blir mörkt för att jag hade tänkt att rida långt idag så att han får sträcka på sina långa ben ute i skogen :) har inte riktigt bestämt mig vart ska jag rida helt men har ju mina planer :P hihi. sedan är det hem och fixa sig för att dra in till stan och äta middag med pojkarna och några flickor så härlig söndag kan man ju lungt säga!
det kommer mera bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback