inte min dag.

Gamla bilder. men gillar dem på nått sätt.
det har verkligen inte varit min dag idag helt enkelt. Hoppas på en bättre i morgon.
mormor och morfar var precis här och fikade med mig och familjen och det var allmänt trevligt! så i morgon
så blir det kanske ingen träning för att jag har så ont i kroppen från när jag hade min lilla insident men om jag
går så får jag knarka lite ipren innan så att jag klarar träningen :)
jag är häst vakt också från i morgon (torsdag) till söndag och det ska bli kul! annorlunda häst och inte en
som jag är van vid men det ska bli kul så jag får se till att få med mig någon ut och fota så får
ni se bilder på pollen och mig :)
nej nu blir det film och krypa ner i den sköna sängen och tänka positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback