solig dag!

idag är det en underbar dag ute verkligen! dagen ska tillbringas med mina fina vänner så nu ska jag slita mig från gossip girl och börja fixa mig för att kunna dra in tillvaxholm :) gårdagen var rolig och kvällen spenderades hemma hos en killkompis med MASSA människor! kukl hade vi men vart lite kaos bara men skit i det liksom för att huvudsaken var ju att vi hade kul! :) hihi. vi skjutsa hem lite folk sedan och väl hemma så ringer min killkompis och då var tvungen att hoppa in i den lilla bilen igen för att hjälpa sin kompis och så snackade vi ett tag, HÄRLIGT! skönt att snacka ut lite liksom. nej men nu ska jag fixa mig och senare så ska jag nog åka iväg med kompisen och lilla bilen för att fixa lite ärenden(?). jag ska kanske träffa min killkompis idag också :) men vi får höras mer senare så ja hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback