som man bäddar får man ligga.

ja rubriken stämmer rätt bra in! fredagen spenderades hemma med lite vänner och så :) sedan igår så var en minnes värd kväll hos grannen, jag ska ALDRIG mera dricka. gjorde felet och tog emot ett glas som man aldrig ska göra och drack. jag mår ju som man förtänar men jag kan tacka mina snälla föräldrar och mina vänner! jag vart inte borta utan jag vart så sjuuuukt yr.. så hädanefter så ska jag hålla mig till cola och det är jjag mer än gärna glad över! så denna dag har jag varit seg och det har inte varit mycket sömn för den delen heller. jag vaknade och fösökte somna om men det gick verkligen inte så jag fixade mig och drog till grannen och började städa. så jag har städat hela dagen och det sög men mamma var snäll och kom hem med en odd molly kofta till mig :)
de här är några bilder från stallet igår :) ni får flera bilder i morgon för att nu blir det film!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback