tråk.

hejsan hoppsan!
sitter just nu och väntar i skolan på att min extra engelska ska börja.. haha japp jag går på extra lektioner. inte der roligaste men vill man att det ska gå bra i skolan så måste man ju offra lite liksom :(
igår så var det alla <3 dag, hoppas att ni hade en bra och mysig dag tillsammans med någon eller bara varit ensam och tagit det lugnt. själv så var jag i skolan och spårade lite och gick på speed daiting i skolan som skolan hade arragerat haha nej jag är inte seriös. vi gick bara dit och titta, dels för att man fick massa gott där det anhölls :) hihi. sedan dunka musik i Gäss-Caféet med brudarna osv. kul hade vi det iaf! men sedan åkte jag hem på träning och sedan vidare till Elwiis pappi och så sov jag där med henne så ja vi hade det trevligt! bara tog det lugnt och så :)
aja nu ska jag springa till engelskan men vi hörs!
- sjukt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback