underbar dag!


I miss U <3

hoppas alla mår bra. idag har varit en underbar dag. iaf den tid som gått. jag börjadse dagen med att mina söta kusiner väckte mig och sedan så åt jag frukost med dem, mys! sedan åkte jag till stället där det är så skönt att vara för att man kommer bort från ställer man bor på och spenderar typ all sin tid på så stallet och min älskade häst åkte jag till! lång färd men det var sjukt värt det, kunde sova på bussen också för att det vart en sen kväll igår för att jag och smsade och chattade med några underbara människor! sedan åkte man hem till stället man bor på och sedan vidare till mormor och morfar där kusinerna var och så lekte jag lite med dem och busade, hej liten tjej. nej men nu har dem gått hem och så jag sitter och tittar på gossip girl. så vi får höras senare! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback