underbart!

me and Pauuiie :)
hade en underbar helg med pappa i Borås! tittade på tävlingar och hade det allmänt trevligt!
sedan när jag kom hem så var det på med skidkläderna och dra till resarö och träffa folket!
först så träffade jag människan som jag behövde tala ut med! haha det hände lite läskiga saker hos henne
men tur att jag är så himla modig i dessa fall som detta nu.. heheh eller inte..aja sedan var det bara att
dra på sig mycket kläder och dra till till pulkabacken :) hej sjuår! men vi varade inte så länge i backen utan vi gick och lämnade pulkan och det och sedan drog vi vidare och träffade folk och bara snackade
och tittade på tv, yttersttrevligt hade vi! skrattade gjorde vi också såklart!
sedan så vart man hämtad och åkte till kussinerna för middag kl nio typ :P
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback