årsresumé

JANUARI
- anmälde Funny till strjärnornashoppning i GLOBEN :)
- jag började att jobba. på Magasinet
- jag fyllde år men hade ingen födelsedagskalas. jag hade inte lust för det
FEBRUARI
- var en månad som inte hände så mycket.
- fick gå på några öppethus och sedan ta ett beslut och välja en skola.
- det var fortfarande snö ute, började att tröttna lite på det.
- jag fick sportlov och jag med familj och kussinernas familj drog till milano och sedan vidare till Champoluc (alperna)
MARS
- skolan min fick flytta till en annan skola nere på stan för att det var mögel i en annan så det var lite kaos. fick
flytta till baracker och ha dem som klassrum.
- jag började att få ångest att jag skulle sluta i min klass och man kom närmre andra vänner som man inte            brukade att vara med så ofta! jag fick nya vänner men vissa tappade man kontakten med och ja som sagt vissa
kom man närmre.
Mathilda var en som ofta var med och fanns vid min sida!
APRIL
- var nog inte nått speciellt som hände denna månad.. kommer inte på något iaf.
MAJ
- började att gå mot sitt slut i skolan. lite mer än en månad kvar.. men det var de sista proven som kom. konstigt   att man kommer närmre sin klass när man ska sluta och gå skilda vägar än redan vid första början.
- började att planera "balen" som vi skulle ha i skolan.
- började att vänja in lilla funny på gräs
JUNI
- skolan började att gå mot sitt slut. man var mycket med sina kompisar från skolan. läxorna/proven började att
ta slut.
- hade många avslutningsgrejer med skolan
- ridningen flöt på som den skulle.
- skolan slutade. det vart tårar och många farväl. vissa visste man att man inte skulle se igen och vissa skulle
alltid finnas kvar vid sin sida. hoppades man iaf. det vart både glädje tårar och hat tårar , sorgtårar...
inte för alla men för mig var det skönt att sluta i min skola.
- fick reda på att jag kom in på det som jag ville.
- det vart midsommar med en som betydde mycket men som inte har den platsen kvar. men det var en av de bästa midsommrarna jag var med om!! :)
JULI
- jag hade sommarlov.
- var med kompisar, jobbade, sov
- åkte på semester, disa kom ner efter en vecka, två dagar senare disa kom så kom ena kussinen med hans
mamma, pappa och flickvännen Lotta :)
- Runt JULI JUNI så förlorade jag en väldigt nära vän som betyder mycket för mig. men med tiden så har det
vänt! skönt! ♥
AUGUSTI
- sommaren började leda mot sitt slut.
- började att bli nervös för den nya skolan. jag visste att jag hade kommit in på danderyd! :)
- jag fick reda på den bästa saken i HELA MITT LIV!!!!
- första dagen i skolan var jag så j*******vla nervös... inte kul men det gick super bra. det klickade!!
- sommarlovet tog ju då slut och jag fick nya vänner
SEPTEMBER
- DEN 10:ONDE SKREV VI PAPPER PÅ DEN UNDERBARSTE!!!!! :D :D :D
- skolan kom jag in i och den började på riktigt, det vart läxor och förberedelser inför prov osv.. :( inte lika kul
menmen..
OKTOBER
- jag hade min egna första häst så jag tillbringade mina helger där uppe och annars så var jag med kompisarna :)
- min älskade bror vart 18ÅR!! GRATTIS TILL HNM I EFTERSKOTT!!
- jag åkte till wien med mormor och morfar till spanska ridskolan! :)
deras stall liksom..
NOVEMBER
- hände inte så mycket här heller. skolan flöt på och man längtade till jullovet!
DECEMBER
- det var jullov.
- inge snö kom. om det kom så låg de inte kvar på marken.
- det var slaskigt.
- hade en en trevlig jul och ett trevligt nyår med den bästa vännen! :) som sagt så slutade nyår inte helt perfekt
för alla men det gör ju inte det på nyår heller.. ;)
ja detta var itt år lite kortfattat och vad jag kommer på nu :)
detta år har varit det BÄSTA året men samtidigt dey SÄMSTA !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback