borta.

ja som ni märkt så har jag inte bloggat. det har kommer saker i mellan och sedan har jag inte tyckt bloggen vartit viktig. det har hänt mycket när jag har varit borta. jag kommer inte ihåg allt men mycket är det iaf :)
i morgon är det skola och ja det finns inte så mycket att säga om det. jag har värsta iden iaf och jag ska verkligen försöka så att den går igenom och jag vill att det ska funka allt också då! men mera om det senare. sedan har jag en till sak som jag vill göra och det är att jag vill hoppa av skolan nu och flytta till tyskland eller nått annat ställe och satsa på ridningen men det kommer aldrig hända. jag måste gå ut skolan och sedan så vil jag inte lämna alla fina människor som jag har runt mig :) men aja nu kan jag inte skriva mera hörs mera i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback