hej.

hejsan. försöker att få in några bilder på Ipaden men det funkar verkligen inte.. vet inte vad som är fel eller så är det vell jag som är oteknisk :P tror kanske mer på alternativ 2. aja jag lägger undan den ett tag och sedan så får pappa fixa den när han kommer hem från stallet :) medans så ska jag skriva rent min svenska och ladda över bilder från min gamla data till den som jag har nu.. blir verkligen aldrig klar med det, har för mycket bilder om man säger så. men annars så har min dag varit helt okej. skolan var okej och det hände inte så mycket, hehe jag garvade lite för mycket ibland bara men inge mera tror jag :) nej nu ska jag börja med svenskan och sedan kommer jag tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback