idag då..

sov borta från natten från lördag till idag då. sov hemma hos lilla Elwiis som var sjuk så tog hand om henne men vi kom inte i säng förrens kl sju i morse.. haha fråga oss inte varför utan det bara blev så hehe?!? men det vart liksom en kvälls promenad mitt i natten för att träffa lite folk för att det hade hänt saker så vi var lite stöd under natten :) alltid kul att kunna hjälpa till. det vart också hamburgare mitt i natten och så men man lever ju bara en gång så ja man måste ju testa på liksom. måste bara erkänna att Elwiis sov ju typ tvåå timmar för att hon tog en liten power nap men inte jag så jag klarade mig hela  natten :P sedan så vaknade vi halv elva och så var det att fixa sig för att jag skulle med nina till stallet och tolka :)
det var en lyckad helg med många roligheter på en och samma gång. detta inlägg är ju bara helt oklart skrivet menmen.. :)
nu blir det film för att seda sova :)
haha bjuder på denna gamla bid från i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback