idag då.

idag hade man skola till 11.20. kan ju inte klaga på den tiden.
det vart raka vägen ner till pappa för att där äta lunch med han och brorsan
och några andra så det var trevligt :) efter lunchen så var det bara raka
vägen hem till kussinerna för att hämta deras lilla söta vovve :)
på vägen hem så träffade man ju några stycken, men kom hem till slut.
har varit hemma ett tag nu och ska börja att plocka undan alla mina kläder som
ligger på hela mitt golv i mitt rum, hehe.. och sedan så början den stora bakningen
som jag ska ha till lördag och j**vlar vad gott det ska bli!! ska baka massor och
allt! :) vi hörs senare kanske :)
två bilder från lovet som jg tog i stallet på BG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback