planer.

idag vart det att sova länge. hehe inte det bästa men skönt var det.
fick ett telefon samtal om att jag skulle till fotografiska museet för att det var bra för min skolgrej..
det var helt okej med lite coola bilder men inte det roligaste om man säger så.
hem och så var middagen klar. det vart tacos :) mums.
nu sitter jag och ser på gladiatorerna och sedan så blir det en film och sedan nattinatti
för att jag ska till pollen i morgon och ta hand om henne :) pappa kanske kan ta kort då!
pappa ska till götebord den 10 Februari så då ska jag komma ner med han och så ska vi titta på grand prix tävlingarna är nere, sedan hem igen och någon vecka eller så så ska jag ner igen för att titta på häst showen med hoppning, dressyr shower osv :) kuligt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback