skola igen då.

nu är skolan igång igen, reda ett prov denna vecka i idrott så det ska vell inte vara så svårt. hoppas jag. vi har läxa tills på fredag men annars är det ju lugnt i skolan. har verkligen dem underbaraste vännerna i skolan. har det alltid roligt och sedan så skrattar man så sjukt mycket i omgivningen som vi har tillsammans! :) oslagbar!!
på torsdag så slutar vi kl elva för att vi har ingen foto för att Niklas var tvungen att åka till London på kurs som skolan fixat för han och några andra lärare, men det vart inga sura miner för oss inte! haha sluta kl elva är ju inte helt fel så vrf klaga då liksom! :) hihi.
denna vecka fyller ju lilla jag år! jag fyller år fredagen den 13 detta år!! och det är på FREDAG!! <3





galen. glad. lycklig. brud. se. <3

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Tycker de är kul å höra vad andra tycker (:



Gillar du inte den här kommentaren så ber jag om ursäkt! Ha en bra torsdag (:

2012-01-12 @ 16:54:29
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback