.. skolan

sitter i skolan nu, helt okej lektion men väldigt seg.

idag så blir det att vara kvar en stund i skolan för att jobba lite på skolarbetet och sedan blir det hem och fixa klart min matte för att kunna dra iväg och träna ikväll. vet inte vad det är för pass idag men det blir säkert bra!
idag känner man verkligen att man behöver sooooova! orkade inte skolan i morse men jag kom iaf upp! :)

min helg var vell såhär med lite klartext:

Fredag- kapten röd var jag på med några bruuudar och några grabbzz. dansade så att benen typ bultade men kul var det! sedan mycket skratt och tårar (bara för att det var så kul) min broder tog KÖRKORT!! :D :D

Lördag- sovmorgon, åka ut till pollen för att sedan lasta henne för att dra och få hjälp av Ragna. det gick bra och hon var duktig. sedan hem med pollen och fixa där och sedan hem med mig. kom hem halv sex och dp var det bara att fixa sig! pappa och jag hoppade in i bilen för att köpa gottigotti till kvällen med mig och Elwiis! jag var med Elwiis och jag sov hos henne och kom inte i säng förrens kl sju liksom.. det var kvälls promenad för att träffa killkompisarna och så för att vara lite stöd åt dem! så det var trevligt att kunna hjälpa till ca fem på morgonen men vad gör man inte för kompisarna. :)

Söndag- vaknade upp bredvid Elwiis haha!(misstolka inte detta) det var att klä på sig och sedan drog jag till bussen för att dra ner till maggan och ha jobbintervju och den gick bra! mamma var snäll och hämtade mig och sedan så drog jag hem och så hämtade nina mig med sin syrra lisa och så åkte vi och tolkade! det var galet kul och man trillade några gånger men chili var G.A.L.E.N om man säger så!! men då lyckades jag hålla mig kvar där bakom honom! nina med för den delen men guuud vad man skrattade..
sedan var det hem och ta ett bad och bara ta det lugnt och sedan vart det nattinatti

haha roligt långt inlägg men fortfarnade lite oklart menmen inga läser ju typ så det funkar för mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback