snackar..

sitter just nu och snackar om allt möjligt med karl..
försöker att få med han i morgon men går inge bra. :P
aja nu är kussinerna här och dem ser på en sjukt dålig film,
den suger verklgien så jag förstår inte hur dem orkar
titta på dem menmen de kanske tycker om den.
aja idag var jag hos pollen, hon var super duktigt chey!
påvägen hem fick jag världens migrän anfall så jag har känt att
jag typ måste spy hela tiden (viktigt information..) och så skulle
vi in till stan på middag och då hade man en härlig migrän så
det sög ju men det gick bort sedan mot slutet men jag hade den i ca tre-fyra
timmar.. fattar inte att man kan ha det så j*vla länge.. suger piisss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback