snygga killarna.

hejsan hoppsan :)
idag så var det en seg dag i skolan. började med en härlig sovmorgon men den var inte lika härlig när man
kom till skolan för att då var det svenska prov och jag hade inte pluggat.. det var skit lätt prov så jag hade tur att
jag kunde allt och så. lycka för det men sedan var dagen rätt seg faktiskt. onsdagar och tisdagar är de två segaste dagarna som vi har i skolan :/ aja man får göra nått roligt av det.
på väg hem så var jag trött men jag vart genast glad när snygga killarna gick på bussen haha aja jag satt iaf och snackade med dem och ja vi snackade om allt och inget verkligen så det var ju trevligtrevligt :) sedan var det hejdå till dem och hem och äta lite och nu sitter jag och ser på Gossip Girl. jag ska snart åka till stallet för att jag har träning idag :) så vi hörs senare kanske!
jag har inge smink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback