trött på vaxholm.

eller kanske inte just vaxholm.. jag gillar där jag bor och miljön och allt det dära men jag har verkligen tröttnat på vissa. hur folk beter sig och saker som jag bara vill glömma men folk ska ta upp det hela tiden. jag är trött på sånt och jag vill flytta men samtidigt inte. jag vill inte lämna vaxholm och allt som finns här utan bara vissa människor som inte kan vara sig själv och så bara ska snacka massa med skit och ta upp saker som man mår dåligt av eller bara skita i en. om man ska skita i en så kan man ju lika gärna bryta kontakten helt. att folk ens har mage att bete sig som vissa gör är ju inte rätt. om man bara kunde ta bort vissa och glömma bort dem. det går ju inte för att dels är det inte schysst eller så ska de bara bli sura för att man inte orkar med dem längre eller säger sanningen till dem om hur man känner att dem stöter bort en eller så, då ska de bli så j**vla sura och gå ihop i en liten pakt och göra en liten grej till en stor fet sak.. jag orkar inte sånt och man behöver inte ens hålla på så. aja jag kommer ju inte att flytta från vaxholm på ett tag iaf :) men är bara trött. så jag har fått nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback