underbar dag.

idag var det tidig uppgång för att fixa innan brudarna skulle komma :)
det vart mycket gått och mycket skratt och snack :) härligt att så många
som möjligt kunde komma och tackar så hemskt mycket för presenterna!
jätte fina saker fick jag av brudarna. jag bjöd över flickorna på brunch hemma
hos mig idag med massa av fika, hade bland annat: Amerikanskapannkakor,
macarons, "mini" pizzor, massa coca-cola(i glas flaskor för att dem är bäst),
kärleksrutor, amerikanska äppelmuffins, chokladbollar, rockyroads, cuppcakes,
fruktsallad, nutella och massa annat :) sjukt bra vart det. tog inte kort med mina kamera
för att den hade inga batterier men det var lite bilder med mobilen så jag laddar upp dem
i morgon för att jag måste hoppa i sängen snart för att jag ska på en "kurs" i morgon
och sedan till min lilla Pollis :) aja hoppas att ni andra haft en bra dag! min kunde knappt ha
varit bättre. så denna dag slutar med ett gullig sms och goda minnen från idag :)
ha det så bra nu allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback