detta lov.

ja vad ska man säga om detta lov. det har varit grymt och det har varit tråkigt och allmänt blää. jag har haft fina vänner vid min sida, kommit närmre med vissa och glidit isär från andra också. jag har förstått vilka som man inte kan lite på längre och jag har förstått hur allt ligger till här i vaxholm. men jag har också lärt mig nya saker fast det gör man hela tiden bara det att man inte tänker på det. jag har spenderat dagarna med min mormor och morfar, min häst, mina kompisar, vart i göteborg med dem sköna brudarna, garvat så att man får kramp i magen, gjort en polisanmälan, ätit godis i mänger, haft det kul, haft det sådär men jag kan inte klaga! nej nu ska jag sluta tråka för att nu ska jag ringa min killkompis och snacka med honom min lilla kramiiis :) och sedan blir det film kväll med familjen, ska se tre musketörerna. sedan så är min lilla polle lite täppt i näsan och är en liten sjukling men vi får ett mess ikväll och ser vad hon har för temp då :) hejdå!! ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback