inte min tid just nu.

vet inte vad det är men jag har verkligen inte tur just nu. jag skulle bli hämtad idag efter skolan men då vart det knas så jag skulle gå till bussen men den gick inte förrens en timma om man skulle ta den lätta och smidiga bussen till täby centrum.. då sa mobil-appen att jag kunde ta roslagsbanan så vrf inte sa jag liksom och knappade in vart jag skulle på gpsappen( alldeles för många appar på mobilen..) så då går jag efter den men går i en evighet för att jag lyckas att gå helt fel.. blää för det men ja jag lyckades iaf men till slut efter 20 min! så hittar jag tåget och då hade jag missat mitt tåg för länge sedan så jag fick vänta på tåget i 20 min till! så ja men sedan så kom jag väl till täby centrum tack vare att jag hade min kompis i luren och sjukt bra musik i öronen :) skolan ska vi inte ens snacka om idag. blä för den men i morgon kommer min BEBIS hem! :) YEYH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback