kaos dag..

hejsan. denna dag har varit bläää för mig. jag började med att jag försov mig och missade första bussen jag skulle med så jag får vänta en timma till, väl på bussen som jag väntat på så fanns det knappt plats men hittade en. jag kommer till roslagsnäsby och där så åker buss ****** ifrån mig! och nästa buss gick om en och en halv timma!! hatade det så jag ringde till mina föräldrar som inte är hemma utan i alperna sedan till morfar och sedan till SL! jag var sjuk arg när jag pratade med sl och han sa att han förstod mig och blablabla.. han sa att han kunde skicka en taxi men då skulle SL bara stå för 800kr och det kostar typ 2000kr! dit jag skulle.. så jag vart skit sur så jag fick åka hem igen. och tack vare detta så har ju det tagit mer än halva min dag så idag var det inte min dag om man säger så.. men jag gjorde en anmälan till SL. så jag ska testa att komma iväg i morgon med och jag måste iväg då! dumma SL ...
orkar inte skriva mera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback